OFF MARKET
Taktyka sprzedaży „off market” to ważny element rynku nieruchomości, który wymaga niejednokrotnie delikatności, dyskrecji i doświadczenia.
Jest wiele sytuacji, w których Klient nie ma możliwości oficjalnie promować sprzedaży swojej nieruchomości np. ze względu na jej prestiż, z obawy o bezpieczeństwo, ze względu na obecnie prowadzoną w danej nieruchomości stale prosperującą działalność i wiele innych.
Rozumiemy te potrzeby, dlatego tym bardziej zachęcamy Klientów do współpracy przy takich ofertach. Dzięki budowanym przez lata relacjom i dogłębnej analizie rynku, tworzymy dla nich indywidualne strategie marketingowe.
Aktualne oferty Off Market:
-
Prestiżowy, znany hotel w jednej z podlaskich miejscowości pod Białymstokiem,
-
Obiekt produkcyjno-handlowo-magazynowy o powierzchni ok 1000m2 w Gródku - 1mln zł netto.