OFF MARKET

Taktyka sprzedaży „off market” to ważny element rynku nieruchomości, który wymaga niejednokrotnie delikatności, dyskrecji i doświadczenia.
 


Jest wiele sytuacji, w których Klient nie ma możliwości oficjalnie promować sprzedaży swojej nieruchomości np. ze względu na jej prestiż, z obawy o bezpieczeństwo, ze względu na obecnie prowadzoną w danej nieruchomości stale prosperującą działalność i wiele innych.

Rozumiemy te potrzeby, dlatego tym bardziej zachęcamy Klientów do współpracy przy takich ofertach. Dzięki budowanym przez lata relacjom i dogłębnej analizie rynku, tworzymy dla nich indywidualne strategie marketingowe.

Aktualne oferty Off Market:
  • Prestiżowy, znany hotel w jednej z podlaskich miejscowości pod Białymstokiem,
  • Obiekt produkcyjno-handlowo-magazynowy o powierzchni ok 1000m2 w Gródku - 1mln zł netto.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.